Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Vaši nezaměstnanost nezpůsobili Ukrajinci, ti dělají práce, které tady nikdo už dělat nechce, ani dlouhodobě nezaměstnaní, jak je vidět.

11 0
možnosti
DP

Pokud bych měla finanční nouzi, tak bych asi brala cokoliv i mimo region. Po třech letech doma byste neměl být vybíravý.

1 0
možnosti
Foto

J64a57n75a 53M62a43j37o68v54á

24. 8. 2017 18:58

Asi i bez finanční nouze bych vymětala aspoňˇbrigády - doma by mne klepla z toho čekání na práci (jak se na ni čeká? Ona přijde sama??) pepka.

0 0
možnosti
Foto

J45a75n86a 98M80a21j17o74v90á

24. 8. 2017 13:30

Protože mám osobní zkušenost a práci jsme oba s manželem narychlo měnili letos, jsme z regionu, kde je vysoká nezaměstnanost (no, dneska je všude nízká) a v den výpovědi ani jeden z nás práci neměl. Přesto jsme oba nastupovali "bezešvě" a na UP nebyli ani den. (mimochodem, už bych to tak neudělala).

Takže... pokud v dnešní době hladu po odbornicich 3 roky ...asi je čas se zamyslet .

1 0
možnosti
DP

Mohu potvrdit, byla jsem doma půl roku a bylo to příjemné - pravda - nebýt odstupného, tak to tak příjemné nebylo. Kolem roku 2013/2014 se ekonomika ještě nezačala ani rozjíždět, takže najít práci v oboru a nejít při tom pod cenu byl docela problém. Právě, když jsem začala plánovat náhradní řešení, tak se nakonec podařilo.

2 0
možnosti
Foto

Každý druhý supermarket nabízí práci pokladní/prodavačka-pracují tam běžně i starší lidi-nic vám nebrání začít pracovat.

Možná když začnete pracovat na nějaké takové pozici tak se změní Váš pohled na svět (i pohled personalistů na Vás) a časem si možná seženete i místo v oboru o který stojíte.

Člověka s vašim přístupem (jsem tu a postarejte se o mě někdo), dlouhodobě nezaměstnaného těžko někde příjmout na slušnou pozici. Na ty se totiž dostanou ti kdo jdou tvrdě za svým a mají pracovní návyky.

3 0
možnosti
DV

D14a82v71i71d 74V45l22k

24. 8. 2017 13:16

No jestli nebude chyba na Vaší straně?? Jestli jste k něčemu, tak něvěřím, že byste nesehnal práci.Můžete dělat rozpočtáře,stavbyvedoucího, cokoliv. každy kdo práci opravdu hledá a chce pro to něco udělat ji má. A jestli nejsou místa pro projektanty zkuste vysokozdvižný vozík, je to lepší než sedět doma a být naštvaný. Já jsem majitel firmy a jezdím na něm rád.Lepší nějaká práce než sedět doma.

5 0
možnosti
RP

Já vím, že to můžu, po příslušném zaškolení dělat. Ale zaměstnavatelé to nechtějí vědět. :-(

A jinak nechápu, co je na tom, když nemám práci, prostě být doma. Nemusím třeštit a blbnot, když nemám denně kde chodit do práce a nechápu, proč to někomu vadí.

Prostě když mám práci, tak do ní chodím. Když nemám práci, tak tam nechodím.

0 4
možnosti
JR

J59a11n 41R72á17ž

24. 8. 2017 13:05

Včera jsem pobyl nějaký čas v Kopřivnici a pak přes Rožnov ,ValMez , Hranici, Prostějov a Blansko jel domů. Překvapilo mne, kolik velkoplošných bilboardů s nabídkou na zaměstnání od různých podniků jsem po cestě uviděl. Odhaduji cca dvacet. Kdyby bylo na trhu práce dost kvalitních konstruktérů, kovoobráběčů, stolařů, zámečníků, montážních pracovníků, jeřábníků, bagristů a řidičů nákladních vozidel dost, určitě by podniky neutrácely statisícové částky za takový druh inzerce.

PS. To, že nějaký technolog je dlouhodobě nezaměstnaný, i když je 50+, ukazuje na nějakou chybu. A jsem přesvědčen, že chyba není v tom, že by byl trh práce technology a projektanty naplněn a pro člověka technického, který zkušenostmi ze své dosavadní činnosti prokáže, že má co zaměstnavateli nabídnout, by se práce na území ČR velmi dobře zaplacená nenašla.

2 0
možnosti
RP

Mně připadá, že tady v oblasti MS kraje, kde práci hledám, najdu práci stejně dobře nebo špatně jak ojinde v ĆR.

A obdobím, kdy jsem nadšeně na takové inzeráty na bilboardech reagoval, jsem už prošel a bez výsledku.

0 0
možnosti

většina mých známých, kterí pracují na pozicích typu praktický lékař, zubní lékař, odhadce nemovitostí, realitní makléř, hypoteční poradce, projektant, právník ale i malíř pokojů, instalatér a mnoho dalších mají vlastní IČO a práce nad hlavu ...

2 0
možnosti
Foto

Pane Polášku, že jsou zde nižší mzdy je fakt, který v této chvíli nikdo z nás ze dne na den nezmění. Že je zde spousta nezaměstnavatelných vlastní vinou je další fakt, který nezměníme ani z roku na rok. Stejně jako to, že zaměstnavatelé dávají přednost jedněm před jinými.

Všech 50+ je mi sice líto, ale většina z nich opravdu není schopna fyzicky konkurovat těm 20 - 30 letým. Jejich kvalifikace je také trošičku „sto let za opičkami“ - zvlášť v technických oborech - a schopností „přizpůsobit se“ rovněž nevynikají. Pokud se za ně nikdo nezaručí, tak žádný podnik nechce riskovat. I za bolševika se dávala přednost těm, které někdo znal a o kterých se dalo reálně předpokládat, že budou užiteční.

Teď se neurazte, ale zas tak mnoho opravdu zdravých padesátníků s letitou praxí, dostatečným vzděláním, kvalifikací a dobrými dosavadními pracovními výsledky problémy s hledáním zaměstnání nemívá. A s dlouhodobě nezaměstnanými, které nikdo nezná, nemají zaměstnavatelé ty nejlepší zkušenosti. Ale to platilo vždycky.

3 0
možnosti
RP

To já vím, že s doporučením to je lepší, ale bohužel mám " takové karty, jako mám".

Jediné, co vím stoprocentně, je to, že všelijaké žvásty o tom ,jak nezaměstnaní se házejí marod nebo po pár dnech odcházejí z té práce a podobné nesmysly, kterými ve firmách zdůvodnují to odmítání lidí z ÚP, jsou v mém případě úplně mimo.

0 0
možnosti
Foto

Hovoříte mi z duše. Podobné zkušenosti. Karma a R^

1 0
možnosti
AT

Píšete o bajkách ale sám jste teď jednu stvořil. Člověk, který původní článek pozorně nečetl, by si mohl opravdu myslet něco cílené diskriminaci některých skupin lidí. V článku ale nic takového není. Píše se o lidech nezaměstnatelných a s nechutí pracovat. Ano, je tam zmíněna i kategorie padesátníků, ale pouze v souvislosti s tím, že se u nich více kumulují jevy, které brání jejich zaměstnání. Nic o tom, že by byli šmahem odmítaní. No a samozřejmě jste to celé vztáhl na sebe.

Vzpomínám si, že občas přispíváte k tomuto tématu do různých diskuzí. Neznám vás, a neznám okolnosti vaší dlouhodobé nezaměstnanosti. Ale mám silné podezření, jestli vy nebudete nějaký Brouk Pytlík, potížista, rýpal, chytrolín .... Postrach personalistů a vedoucích. Kterého se raději snaží elegantně a ve vší korektnosti odmítnout. I když mají pracovních sil nedostatek.

Možná je to jen můj dojem, možná je to jinak, neberte výše popsané jako urážku, jen konstatování.

5 2
možnosti
Foto

Ještě bych dodal, když je autor tak dobrý projektant, proč se nedá na volnou nohu? Sám jsem byl k tomu okolnostmi dotlačen, byla to pár let pořádná fuška a bezesné noci, ale už jsem v klidu za vodou. Ale do toho se mnoha lidem nechce.

2 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2305x
Člověk vyčnívající a jedinečný tak akorát, kterého občas něco zaujme tak, že o tom napíšu.

A jakožto dlouhodobě nezaměstnaný projektant, technolog a vůbec obecně "člověk technický" , schopný a ochotný okamžitě nastoupit do práce, se ve svém věku 50+ směji údajnému nedostatku technických odborníků.