Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pěnice

19. 7. 2009 16:20
Měli jsme s manželem

 oba dva životní pojištění .já navíc penzijní připojištění a stavební spoření.Nezkoumám,kolik kdo měl z toho jakou provizi,ale vím jedno,že teď jsem v důchodu a pohodě.Že jsme neprojedli každou korunu,ale mysleli na stáří a rozhodně se nemusím počítat mezi "chudáky" důchodce.Zato mě spolehlivě dokáže vytočit  p.Paroubek,který se důchodci stále ohání.Kdo má dnes jistý příjem?

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

19. 7. 2009 20:56
Re: Měli jsme s manželem

Gratuluji k dobře zajištěnému stáří, kéž by takových jako Vy s manželem byla většina. Ovšem mám pocit, že Vaše reakce má málo společného s článkem. Nebo jste svá pojištění několikrát změnili na základě doporučení neznámých lidí?

0 0
možnosti
P

pěnice

19. 7. 2009 23:22
Re: Měli jsme s manželem

mám kliku,dcera pracuje v pojišťovně,její manžel je makléřem,který pracuje pro více pojišťoven.Jsme pojištěni od hlavy k patě ,chata auto byt a občas to měníme podle výhodnosti,ale hlavně těch peněz nelitujeme.Radši budem platit,než pak plakat.když se něco stane,

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2305x
Člověk vyčnívající a jedinečný tak akorát, kterého občas něco zaujme tak, že o tom napíšu.

A jakožto dlouhodobě nezaměstnaný projektant, technolog a vůbec obecně "člověk technický" , schopný a ochotný okamžitě nastoupit do práce, se ve svém věku 50+ směji údajnému nedostatku technických odborníků.